Thursday, April 11, 2013

Cinta Pandangan Pertama

PERNAHKAH anda tertarik dan menilai kepada seseorang yang baru anda temui untuk pertama kalinya? Pastinya anda pernah merasakan itu. Ya, sering kali anda bertanya mengapa mereka lebih seksi dan menarik?

Jika itu berlaku pada anda, boleh diyakini anda bukan satu-satunya orang yang pernah merasakan itu semua. Lalu, tahukah anda apa yang membuat mereka begitu tampak menarik? Ini jawapannya sebagaimana yang dipetik dari Times of India.

Mereka kelihatan jujur
Orang yang baru anda temui begitu tampak jujur dan sederhana, kerana mereka akan menjadi diri mereka apa adanya dan tidak akan pernah dibuat-buat. Oleh kerana itulah, yang membuatkan anda terpegun ingin mengenal dan menyalurkan minat anda padanya.
Suara seksi
Ketika beberapa orang berbicara, ada cecair daya tarik seks di dalam diri mereka. Boleh jadi kerana suara mereka, atau rasa humor. Itu sebabnya yang membuat anda tertarik pada orang tersebut, dan menetapkan diri sebagai peminat mereka. Bila anda mencari seseorang dengan kualiti itu, anda mungkin mengalami daya tarikan yang hampir tidak terkawal.

Perilaku baik
Biasanya orang asing yang baru anda kenal akan melakukan perilaku baik sepertinya seorang pahlawan. Beberapa lelaki pun akan melakukan itu, dan wanita akan melihat sikap itu sebagai sangat seksi.

Anonymous

No comments:

Post a Comment