Thursday, February 28, 2013

Masihkah Dia Cintai anda? Lihat Tanda-Tandanya

PERASAAN cinta dalam sebuah hubungan memang perlu dijaga. Bila tidak, jangan hairan apabila anda berada dalam hubungan hampa tanpa cinta.

Menjalani hubungan yang lama, terutama dalam perkahwinan, tentu tidaklah mudah. Pelbagai ujian siap menghadang anda, tak terkecuali hilangnya perasaan cinta. Padahal, hilangnya rasa cinta ini dapat menjauhkan rasa bahagia dalam perkahwinan. Oleh kerana itu, jangan biarkan hal ini terjadi dan merosakkan hubungan anda.


Ini adalah isyarat anda tak lagi cinta pada pasangan anda....

Anda sering menangis
Hal ini mungkin terdengar aneh, namun anda tak menangis kerana sesuatu yang sedih, tetapi kerana anda sudah tak lagi merasakan cinta. Kesedihan anda bukanlah kerana suatu masalah tertentu, anda hanya berasa bosan.
Anda tak lagi mahu berkorban demi dia
Tak ada yang lebih menyedihkan dari perasaan sedar bahawa anda tidak lagi mahu berjuang demi orang yang selama ini anda cintai. Saat hal ini terjadi, anda tidak lagi ingin untuk sekadar perhatian apatah lagi berkorban untuknya. Anda tahu, semua telah berubah.

Anda menyedari layak dapat yang lebih baik
Hal ini bukanlah mengenai siapa yang lebih baik atau buruk. Namun, ada suatu masa ketika anda lebih mencintai diri sendiri daripada orang yang anda cintai. Hal ini bukanlah egois, namun anda hanya menyedari layak untuk mendapat yang lebih baik darinya.

Anonymous

No comments:

Post a Comment