Wednesday, February 24, 2016

Jika Ingin Buat Pasangan Melayang Saat Bercinta,

Bisikkan Kalimat Ini di Telinganya
Bercinta dengan pasangan telah menjadi salah satu aktiviti yang dinanti-nantikan baik oleh lelaki mahupun perempuan yang telah berumah tangga. Pelbagai cara dan jalan digunakan untuk meningkatkan keintiman kegiatan ini.

Mulai dari bersenam untuk meningkatkan stamina dan mencari rujukan pada buku-buku mahupun cadangan dari sahabat. Semuanya bertujuan agar hubungan kedua pasangan semakin dekat dan intim.

Nah, selain anda perlu belajar mengenai pelbagai teknik dalam bercinta, anda juga perlu mengetahui kata-kata desahan apa yang sebaiknya diucapkan apabila anda bercinta dengan si dia.

Sebutkan namanya
Belajar mengenai bagaimana terdengar seksi saat berhubungan intim dengan pasangan sebenarnya tak melulu mengenai apa yang anda katakan atau mengenai quotes yang anda pelajari dari tips-tips yang tak sengaja anda baca dari risalah yang anda dapatkan.

Semuanya sebenarnya sudah ada dalam diri anda. Anda tinggal membangunkan bakat-bakat yang ada pada naluri anda untuk digunakan. Cuba berbisik mesra dan menyebutkan namanya apabila anda merasakan bahawa sentuhan yang diberikan oleh pasangan tepat mengenai titik sensual anda.

Jangan pernah ragu untuk menyebut namanya apabila anda dan pasangan anda berhubungan intim, hal ini agar si dia tahu bahawa nama pasangan anda sahaja yang berada dalam fikiran anda apabila kalian tengah bercinta.

Dirty talk
Menyuarakan apa yang anda rasakan ketika anda bercinta dengan pasangan merupakan salah satu cara agar si dia mengetahui bahawa anda menyukai apa yang dia lakukan pada anda.

Kadang hal ini juga boleh dijadikan isyarat oleh si dia bahawa anda mula merasakan sensasi terbang ke awang-awang. Berhati-hatilah untuk tidak terlalu berlebihan dalam hal ini.

Seringkali, justru hal ini akan menurunkan mood pasangan anda. Juga, usahakan untuk jangan berkata kotor, mungkin hal ini bukan masalah bagi anda, tetapi mungkin berbeza untuk pasangan anda yang tak terbiasa untuk berbicara berlebihan dan bercakap kotor saat berhubungan intim.

Katakan bahawa anda mencintainya
Untuk mengusahakan hal-hal menjadi lebih simple dan tak berlebihan, anda boleh mengatakan betapa anda mencintainya. Dengan ungkapan sederhana seperti I love you saat anda berdua mula memasuki orgasme, anda juga boleh menegaskan bagaimana kuatnya cinta anda pada pasangan. Selain itu, hal ini boleh menjadi satu kepastian atau reassurance yang mungkin dinanti-nantikan oleh pasangan anda.

Lakukan seiring dengan aksi
Anda boleh mengucapkan kata-kata desahan sambil membelai tubuh pasangan anda. Memuji betapa pasangan anda sangat menawan sambil mengggigit daun telinganya dengan seksi merupakan salah satu jalan untuk mengeluarkan desahan tanpa anda perlu kelihatan memalukan.

Melakukan hal ini seiring dengan melakukan sebuah aksi boleh menjadi salah satu jalan agar maksud anda benar-benar disampaikan bahawa anda dan pasangan sangat menikmati aktiviti-aktiviti yang anda lakukan.

Sumber perempuan.com

No comments:

Post a Comment