Monday, May 17, 2010

Apa Lagi Yang Tinggal Untuk Bangsa Ku....!


Melayu kuat kerana Islam, teguh kerana adat, indah kerana adab. Bangkitlah wahai semangat, melayu darah aliran bangsawan. Megah berdiri tingginya budi. Lupakah bangsaku dgn pegangan ini ??..Muhasabahlah diri dan kembalilah berpijak kebumi yg nyata. Cukuplah kamu dibaculkan dengan kebodohan kamu sendiri. Walaupun aku jahil dalam agama, tidak akan ku hina Islam ku, walaupun aku jahil mengenal bangsa, tidak akan ku hina melayu ku……

Melayu itu bangsa yg paling bertolak ansur, rela berkongsi tanah air, sanggup berkongsi hasil bumi, mudah memberi dan terus memberi. Apa lagi yg tinggal selain hak istimewa yg disebut dlm perlembagaan. Adakah kita minta mengikut mejoriti 60% ??? kita lebih memberi 70% kepada mereka kenapa 30% hak kita diganggu. Melayu sendiri berkorban memberi mereka hak warganegara didalam tanah melayu, Agar mereka punyai kuasa politik utk sama-sama mentakbir Negara. Melayu dengan rela hati menerima Malaysia sebagai ganti utk tanah melayu, hanya kerana mereka!! Apa lagi yg tinggal utk melayu ???

Natijah dari satu suara melayu bangsat ini, hak-hak suci yg dulunya terperihara dgn rakus telah dinodai, kita hanya lihat bagaimana ia dicabar dan dihina. Bagaimana manusia bangsat ini telah menggunakan pemikiran melayu yang otaknya tersumbat. Kita renung kembali kelemahannya apabila melayu-melayu bacul ini tersadai di jalanan menunjuk perasaan kononnya tertindas dan terseksa akibat ISA. Sedangkan sebelum melayu GMI ini berdemontrasi, mereka dgn suka ria tersadai dikedai-kedai kopi, punyai harta yg boleh dianggap mewah, punyai rumah dan kenderaan, berpelajaran tinggi dan ada di antaranya bergaji besar dgn sektor kerajaan. Apa yg ISA lakukan pada mereka sehingga mereka dgn bangga membuat huru hara MENJAHANAMKAN BANGSA. Disaksikan oleh bangsa-bangsa asing yg bertepuk tangan. Perjuangan apa kah ini wahai melayu GMI..??? Adakah hanya aku yg melihat ????
...srikandi melayu

1 comment:

  1. YA ALLAH..SATUKANLAH HATI2 KAMI DAN SELAMATKANLAH AGAMA BANGSA DAN NEGARA KAMI..AMINNNN

    ReplyDelete