Tuesday, May 29, 2012

Cumbuan Ini Membuatkan Keintiman Jadi Membara

Cumbuan menjadi sebahagian penting dari perjalanan keintiman yang membara dan hebat. Sayangnya, babak ini kerap diabaikan pasangan saat bercinta. Padahal, tak perlu berfikir rumit untuk memberikan cumbuan yang membakar ghairah bercinta pasangan. Lakukan saja hal sederhana berikut ini....

Ciuman mendalam
Wanita sangat menyukai ciuman yang mendalam, begitupun dengan lelaki. Jika anda menggabungkannya secara lembut di bahagian leher dengan menyenangkan sambil menggigit telinganya menjadi cara seksi yang boleh dicuba.

Cubalah mencium pasangan secara perlahan dan dalam. Biarkan ia tahu bahawa anda menikmatinya. Setelah melakukan bibirnya, beralihlah ke lehernya dan berbisik di telinganya sebelum mencium lembut lagi bibirnya. Anda boleh meraba Mr P dengan tangan anda melalui seluarnya. Hal ini akan membuat gairahnya menjadi panas dan akan ingin menghabiskan malam panas bersama anda.

Menggodanya
Menggoda pasangan dapat dicuba dengan melakukan handjob. Mulakan dengan memberinya sentuhan selama beberapa minit dan beralihlah memberikan handjob beberapa minit berikutnya. Setelah itu, beralihlah mencium sambil bermesraan dengannya. Pastikan anda tidak menggodanya terlalu lama agar dia tidak kehilangan ghairah ereksinya. Apabila anda cukup yakin dia tidak tahan lagi, saat itulah menu utama boleh dilakukan.
Memenuhi fantasinya
Ketahui fantasi terpendamnya dan berusahalah untuk mewujudkannya. Jika dia suka diramas di bahagian Mr P, godalah dengan jari anda. Jika dia berfikir bogel merupakan hal panas untuknya, lakulah dan sajikan dengan sentuhan yang manja dan akan membuatnya ghairah yang tak tertahan.

Berbicara nakal
Meski terlihat sederhana, berbicara nakal boleh menjadi cara terbaik untuk meraih ghairahnya. Lelaki adalah makhluk visual sehingga anda dapat melayangkan kalimat-kalimat nakal sambil berbisik di telinganya tentang apa yang ingin anda lakukan ketika dia membuka pakaian. Katakan padanya betapa dia membuat anda cepat "basah" dan mendorong anda untuk segera memuaskannya. Anda boleh melakukan peranan dominan yang anda inginkan dengan mengatakan padanya apa yang ingin anda lakukan. Gunakan imaginasi anda untuk mengerahkan kalimat-kalimat nakal dan membuatnya menggeliat dalam kenikmatan.

Anonymous

No comments:

Post a Comment